piątek, 21 października 2011

Ostatni dzień w szkole!

Już mam dość spędzania czasu  z okropnymi dzieciakami! Można zwariować moi Drodzy! Nie polecam. Ale styl angielskich nauczycieli jak najbardziej! Marynarka, którą już znacie (moja ulubiona<3), idealnie wpasowuje się w szkolne klimaty. Dzieciaki  niestety nie potrafią docenić dobrego ubrania, a nauczycielki mówią, że spódniczka zawsze jest zbyt krótka. Walić szkołę!


 






spódniczka - River Island
marynarka - H&M
bluzeczka - SH
buciki - Reserved
kolczyki - Diva
zapach- Hugo Boss XX
kubeczek - Flo

7 komentarzy:

  1. Czesz się tak częściej, bo dobrze Ci w takim uczesaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdjecia!!!! pieknie wygladasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jestes piekna i stroj jest uroczy, ale ta spodniczka moocno cie pogrubia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę się uwziąłem i starannie komentuję każdy wpis:D Odważne zestawienie - podoba mi się! Spódniczka faktycznie najmniej tu pasuje, pogrubia i chyba jest trochę za długa. Ev, kto Ci robi zdjęcia? Są naprawdę przyjemne! P.

    OdpowiedzUsuń
  5. znam ten za-krótko-spódniczkowy ból, wyrażany wprost i nie wprost. na studiach nadal można tego posłuchać :D a kubka herbaty na lekcji zawsze nauczycielkom zazdrościłam okrutnie. a to przecież niezdrowo wysuszać herbatą gardło jak sie tyle mówi :O

    OdpowiedzUsuń